Google chce uniknąć sporu z Komisją Europejską
8 lutego 2011, 13:12Google i Komisja Europejska prowadzą rozmowy w sprawie procesów antymonopolowych grożących wyszukiwarkowemu gigantowi. Przedstawiciele koncernu twierdzą, że chcą uniknąć sytuacji w jakiej przed laty znalazł się Microsoft i nie mają zamiaru toczyć wieloletnich sporów sądowych z KE.
Samsung w dół, Nokia w górę
27 sierpnia 2012, 14:47Po wyroku sądu, który przyznał Apple’owi rację w sporze z Samsungiem cena akcji tego ostatniego spadła na koreańskiej giełdzie niemal o 8%. Jednocześnie o prawie 9% zdrożały akcje Nokii, która wraz z Microsoftem, może być drugim - obok Apple’a - wygranym tego procesu.
Chcą podzielić Alphabet, zanim zrobią to urzędnicy
19 czerwca 2019, 10:20Część udziałowców konglomeratu Alphabet – do którego należy m.in. Google – przedstawi dzisiaj propozycję podziału firmy. Zostanie ona zaprezentowana na dorocznym zgromadzeniu akcjonariuszy przez organizację SumOfUs. To amerykańska grupa, której celem jest ograniczenie rosnącej potęgi korporacji.
Tylko YouTube będzie bezpieczne?
7 lutego 2008, 12:19Jedna z największych firm analitycznych, IDC, opublikowała raport z którego dowiadujemy się, że połączone siły Yahoo! i Microsoftu mają szansę zachwiać potęgą Google’a. W podpisanym przez 14 analityków dokumencie czytamy: Dane dotyczące zachowania użytkowników online oraz wpływów z reklam wskazują, że Yahoo i Microsoft mogą stworzyć zagrożenie dla hegemonii Google’a.
Pieniądze za wypisanie się z Google'a?
23 listopada 2009, 15:50Jak donosi The Financial Times, Microsoft zaproponował koncernowi News Corp. należącemu do Ruperta Murdocha, by wypisał się z indeksu Google'a. News Corp. miałoby otrzymać za to wynagrodzenie od Microsoftu.
Microsoft otwiera kod
4 lipca 2011, 12:28Microsoft postanowił zapobiec ewentualnym oskarżeniom o naruszenie prywatności i postanowił... otworzyć kod oprogramowania zbierającego informacje na temat punktów dostępowych Wi-Fi
Apple najbardziej wartościową marką świata
30 września 2013, 10:13Apple jest najbardziej wartościową marką na świecie. Koncern z Cupertino pokonał Coca-Colę, która przez 13 lat znajdowała się na czele listy przygotowywanej co roku przez firmę konsultingową Interbrand
« poprzednia strona następna strona » … 23 24 25 26 27 28 29